Haberler


Döner Sermaye Birim Fiyat Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Tapu Kadastro Net Parsel Sorgulama Osmaniye Tanıtım Filmleri Osmaniye Fotoğraf Galerisi Kadastro İşlemleri Rehberi Kadastro Genel Tanıtım Videosu

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nün 170. Kuruluş Yıldönümü.


Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Tapu ve Kadastro Genel Müdür Vekilimiz Sayın Gökhan KANAL yaptığı yazılı açıklamada; iki asra yakın bir zamandan bu yana, vatandaşlarımızın güveninin teminatı olan Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğümüz, merkez ve taşra teşkilatımızda 17752 personelimiz, 22 Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğümüz, 970 Tapu Müdürlüğümüz, 81 Kadastro Müdürlüğümüz ile Ülkemizin tüm il ve ilçelerinde yılda 7 milyonun üzerinde işlem ile yaklaşık 20 milyon vatandaşımıza hizmet sunan yaygın ve köklü bir kurum olduğunu, her yıl ülke nüfusunun yaklaşık % 25 ' inin Tapu ve Kadastro hizmetlerinden faydalandığını, aynı zamanda birçok kamu kurum ve kuruluşu ile özel hukuk tüzel kişiliklerine de hizmet sunumu yapıldığını bildirdi.

Tapu ve Kadastro Genel Müdür Vekilimiz Sayın Gökhan KANAL, "Ülkemizde bugünki anlamda ilk Tapu Teşkilatı 21 mayıs 1847 tarihinde Defterhane-i Amire Kalemi adıyla kurulmuş, Tapu ve Kadastro hizmetlerine çok ciddi önem verdiği bilinen Osmanlı Devleti'nin son dönemlerinde 1871 yılında Defter-i Hakani Emanetten Nezarete dönüştürülerek Defter-i Hakani Nazırlığı (Bakanlığı) adını almış ve arazi ile ilgili işler devlet teşkilatı içerisinde Bakanlık düzeyinde yapılandırılmıştır. Bugün ise, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü adıyla 170. Kuruluş Yıldönümümüzü kutlamaktayız." ifadelerini kullandı.

Tapu ve Kadastro Genel Müdür Vekilimiz Sayın Gökhan KANAL, " 170 yıllık tecrübesiyle mülkiyet ve buna ilişkin hakların tesisi ile görevli olan kurumumuz, özellikle son dönemlerde teknolojik alt yapısını güçlendirmesi ile sunduğu hizmet kalitesini artırmıştır. Mesai mefhumu gözetmeden yoğun ve özverili çalışmalarıyla zor şartlarda üzerine düşen görevleri en iyi şekilde yapma gayreti içinde olan çalışanlarımız, Genel Müdürlüğümüzün yürüttüğü proje hedeflerini çok başarılı bir şekilde yerine getirmektedir.

Kurumumuz, çağımızın teknolojik yenilik ve gerekliliklerine uygun inovasyon çalışmalarıyla, geldiğimiz nokta itibarıyla vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştıran projelere imza atmış bulunmaktadır.

Tapu işlemlerinin gerçekleştirilmesi için eksik bilgilendirme sebebiyle yaşanan olumsuzluklar ve sorunlarda toplumsal duyarlılığın artırılması amacıyla  Alo 181 çağrı merkezi uygulaması hayata geçirilmiş ve vatandaşlarımızın bilgilendirilmesi sağlanarak, gelen şikayetler değerlendirilmekte ve anında sonuçlandırılmaktadır.

Kurumumuz , uygulamaya koyduğu Tapu Takas, E-Haciz, E-Terkin, Parsel Sorgulama, E-Randevu gibi projelerle halkımızın layık olduğu en kaliteli ve hızlı hizmetleri vermeye devam etmektedir. Diğer taraftan, Genel Müdürlüğümüz, TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi standartları çerçevesinde tüm birimleriyle kalite yönetim sistemi belgesini almış, alanında tek kurum olarak çalışmalarını sürdürmektedir.

Tüm bu çalışmalarla, Türkiye genelindeki tapu ve kadastro birimlerimizi, vatandaşlarımızın gönül rahatlığıyla geldiği, orada bulunmaktan mutlu olduğu, güler yüzlü hizmet aldığı, ayrılırken de memnuniyetle ayrıldığı birimler haline getirmeye gayret etmekteyiz.

Bugün kuruluşunun 170. yıldönümünü kutlayan Tapu ve Kadastro Teşkilatımızın gelişimine ve büyümesine katkı sunan tüm çalışanlarımıza ve halkımıza teşekkür ederiz." dedi.



Osmaniye Kadastro il Müdürü Mustafa TOK Osmaniye Valiliği Osmaniye Belediyesi Osmaniye Kadastro Sosyal Medya Osmaniye Haritası Ziyaretçi Defteri

osmaniye web tasarım